امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

دو شرکت هندی تولیدکننده انرژی‌های سبز، با تغییر رویکرد به سمت تقویت شرکت‌های تولیدکننده انرژی سبز در نظر دارد تا با ورود سهام این شرکت‌ها به بازار، سهامداران را از سود سهام این شرکت‌ها منتفع کند (سنا)

دو شرکت هندی تولیدکننده انرژی های سبز در نظر دارند تا هفته های آتی سهام خود را به صورت عرضه اولیه وارد بازار سرمایه هند کنند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، با تغییر رویکرد بازار هند به سمت تقویت شرکت های تولیدکننده انرژی سبز، بازار سرمایه هند در نظر دارد تا با ورود سهام این شرکت ها به بازار، سهامداران را از سود سهام این شرکت ها منتفع کند.

آدانی گرین انرژی، شرکت زیر مجموعه آدانی اینترپرایز، تصمیم دارد تا دو هفته آتی وارد بورس هند شود.

در این میان، شرکت رینیو پاور، بزرگترین شرکت تولیدکننده انرژی های تجدید پذیر در حال اتمام مراحل قانونی برای درخواست عرضه اولیه در بورس هند هست.

عطش شدید صندوق های سرمایه گذاری و صندوق های بازنشستگی به ورود سهام این صنعت در پرتفوهای خود نشان دهنده این است که روند سرمایه گذاری در بازار سرمایه هند تغییر کرده است.

صندوق های سرمایه گذاری شرکت وارباگ پینکوس، ابوظبی اینوستمنت، سنگاپور جی آی سی و سرمایه گذاری مک وآیر از جمله شرکت هایی هستند که اخیر رویکرد مثبتی را برای خرید سهام این صنعت آغاز کرده اند.

این روند پذیرش جدید، امکان را برای سهامداران ایجاد می کند تا از سوددهی این شرکت ها در ماه های اخیر که اقبال بیشتری را در بازار ایجاد کرده اند، استفاده کند .

کد خبر: 98345 تاریخ: 97/02/09 منبع: سنا